Nasz plan na drugie, wielkie otwarcie

Nie możemy się już doczekać chwili, w której będziemy mogli otworzyć drzwi i znowu gościć Was w Soodi Pierogarni! To będzie wielkie święto, porównywalne do pierwszego dnia działania naszej restauracji. 

Oczywiście, nie wszystko zostanie po staremu. Na razie nie ma odgórnych wytycznych dotyczących tego, jak lokale gastronomiczne mają pracować w trakcie luzowania obostrzeń. My jednak już teraz planujemy, w jaki sposób zapewnić Wam pełne bezpieczeństwo. Na co możecie liczyć?

Po pierwsze: zmiany na sali      

W pierwszej kolejności restauracja przejdzie przebudowę pod względem odległości stolików, a co za tym idzie, zmniejszenia miejsc siedzących w lokalu. Planujemy również ograniczyć maksymalną ilość osób na sali, tak aby każdy czuł się swobodnie i miał zapewnioną przestrzeń. Jak to będzie wyglądać w praktyce, dowiemy się, gdy rząd wyda odpowiednie wytyczne. 

Taki widok odchodzi do przeszłości. Usuniemy kilka stolików, aby zachować bezpieczny dystans między gośćmi

Po drugie: dezynfekcja i higiena

Od zawsze kładliśmy duży nacisk na czystość naszego lokalu. Zanim jeszcze pojawił się wirus, mieliśmy wprowadzone pewne standardy, takie jak: praca na kuchni w rękawiczkach, przecieranie stolików środkiem dezynfekcyjnym po każdym gościu czy regularne sprzątanie i dezynfekcja naszego placu zabaw. 

Działamy ponadto w najwyższym systemie ochrony żywności HACCP, gdzie mamy zapisy dotyczące czystości pomieszczeń kuchennych czy codziennego dopuszczania pracownika do pracy po wcześniejszej weryfikacji jego stanu zdrowia. Te standardy zostaną utrzymane w dalszym ciągu, ale zamierzamy wprowadzić kolejne. Wśród nich m.in.:

  • Regularne ozonowanie – posiadamy ozonator o dużej wydajności. Jest to specjalistyczne urządzenie do oczyszczania powietrza za pomocą ozonu. Będziemy go używać każdej nocy!
  • Płyny dezynfekujące dla gości – każdy z Was będzie mógł skorzystać z takiego środka w dowolnym momencie.
  • Dziennik sprzątania i dezynfekcji – mamy zamiar skupić szczególną uwagę na newralgicznych punktach lokalu, jak wejście, toalety czy plac zabaw. Ma to na celu zmniejszenie ryzyka przeniesienia choroby w miejscach, w których goście mają ze sobą największy kontakt. 

Po trzecie: obsługa

Mój zespół został przeszkolony ze sposobów zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa i zapoznany z działaniem środków dezynfekcyjnych. Kelnerzy bardzo dbają o higienę rąk, myjąc je jak najczęściej. Już teraz pracują w maseczkach, które notabene szyje i dostarcza moja mama. Jeśli w dalszym ciągu będzie wymagane ich noszenie, oczywiście dostosujemy się do tych przepisów. 

Nasza ekipa: zwarta, gotowa i… bezpieczna!

Co jeszcze? Kelnerzy przy składaniu zamówienia będą zachowywać bezpieczny odstęp od stolika, ponadto będziecie mogli zrobić to na kartce, aby ograniczyć kontakt. Zachęcamy Was także do płatności kartą 🙂 

Zapraszamy! 

Oczywiście, nieprzerwanie poszerzamy swój rynek dostaw i to się nie zmieni. Jednak uważam, że choć jakość dań jest ta sama, to dostawa nigdy nie zastąpi wizyty w lokalu. Celebracja posiłku w restauracji jest zupełnie inna – wpływa na to wnętrze, muzyka i wesoła atmosfera. No i nie ma co ukrywać, że chyba nikt w domu nie posiada takiego placu zabaw jak my w Soodi 🙂 

Dlatego możecie być pewni, że gdy tylko dostaniemy zielone światło do działania, od razu startujemy! Czekamy na Was!